.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار گروه استهلال ماه شوال در رصد خانه آلاشت
استقرار گروه استهلال ماه شوال در رصد خانه آلاشت

عضو ستاد استهلال دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران از اعزام اکیپ استهلال ماه شوال به ارتفاعات کوهستانی آلاشت در این استان خبرداد.

مهدی مستشرق، عضو ستاد استهلال دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران، در گفت وگو با رسا ، با اشاره به تشکیل این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران گفت: این ستاد به ریاست مسؤول دفتر نماینده مقام معظم رهبری دراستان تشکیل شده است.

وی افزود: استاندار، فرمانده سپاه کربلای مازندران، اداره کل تبلیغات اسلامی، صدا وسیما مرکز استان و شهرداری آلاشت نیز از اعضای ستاد استهلال استان هستند.

عضو ستاد استهلال دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران، با بیان این که گروه ستاد استهلال ماه شوال از صبح فردا در رصد خانه منطقه کوهستانی آلاشت مستقر می شوند، تصریح کرد: این مرکز تنها رصد خانه استان مازندران است، که دارای مجهز ترین امکانات رویت ماه است.

مستشرق یکی از وظایف ستاد استهلال استان را رؤیت هلال ماه شوال دانست و تصریح کرد: در صورت رؤیت هلال ماه به سرعت این خبر به دفتر مقام معظم رهبری اطلاع داده خواهد شد.

وی با بیان این که روحانیان مجرب نیز عضو این گروه هستند و فردا به رصد خانه آلاشت اعزام خواهند شد، افزود: از سوی دفتر مقام معظم رهبری نیز افرادی که تخصص به علم نجوم دارند به رصد خانه آلاشت مازندران اعزام خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.